معرفی بروکرهای فارکس
موضوعات داغ

معرفی بروکر آلپاری و نحوه ثبت نام و کار با این بروکر

معرفی بروکر آلپاری و نحوه ثبت نام و کار با این بروکر

قبل از ثبت نام در آلپاری ، بهتره یک نگاهی به شاخصه های مهم و نکات مثبت و منفی این بروکر معروف فارکس و باینری آپشن بندازیم. آلپاری سال 1998 تاسیس شد. از آن موقع خیلی از کارگزاران در این رشته در ایران آمدند و رفتند ، خیلی از آنها الان اسمی ازشون نیست و خیلی به دلیل تحریم ها خدماتشون رو به ایرانی ها ممنوع کردند. ولی بروکر آلپاری سالهاست هنوز هم در ایران خیلی محبوبه و فعاله.

 

 

ریگولیشن آلپاری

 

آلپاری تحت نظر کمیسیون خدمات مالی موریس با شماره لایسنس C113012295 ریگوله شده. داشتن عضویت در این سازمانها معمولا برای حل اختلاف کارگزاران و مشتریهای آنهاست ولی خب این کمیسیون خدمات مالی موریس ، بین موسسات مالی دیگر دنیا شاخص و زیاد با اعتباری نیست ولی چه میشه کرد. اگر بخواهیم مثلا انتظار ریگوله ی موسسه های اروپایی را داشته باشد ، بروکر اجازه خدمات به معامله گران ایرانی را نخواهند داشت. اگر میپرسید چرا؟ میگویم مثل اینکه زیاد به اخبار نگاه نمیکنید!

یک مورد دیگر اینکه سرمایه هر معامله گر در آلپاری تا مبلغ 20 هزار دلار بیمه میباشد.

 

روشهای واریز و برداشت آلپاری

 

آلپاری برای راحتی مشتریهاش ، روشهای مختلفی رو برای واریز و برداشت قرار داده:

  • واریز و برداشت ریالی
  • وبمانی
  • Skrill
  • Neteller
  • FasaPay
  • Master
  • VISA
  • و …

 

واریزها معمولا لحظه ای هستند و برداشت ها کمتر از 24 ساعت انجام میشود. حداقل واریز و برداشت هم که 1 دلار میباشد!

هزینه ها

 

درآمد آلپاری فقط از اسپرد و کمیسیون هر معامله است. مقدار آنها هم بستگی به نوع حساب و نوع کلا یا ارزی که قصد معامله دارید متفاوت است. اما طبق مقایسه من ، آلپاری در بین بروکرهای فارکس کمترین اسپرد و کمیسیون را دارد.

ظریب اهرم یا لوریج حسابها هم در آلپاری بین 10 تا 1000 میباشد. که به تصمیم معامله گر انتخاب میشود.

 

چند ویژگی دیگر و پایان

 

  1. آلپاری مثل تمام بروکرهای دیگر این روزها ، دو نرم افزار متاتریدر 4 و متاترید 5 رو به مشتری هاش به رایگان میدهد.
  2. معامله گران برای یادگیری و امتحان روشهای مختلف معامله شون ، اجازه دارند نامحدود حساب دمو (آزمایشی) داشته باشند.
  3. رنج وسیعی از جفت ارزها ، کالاها ، فلزات ، شاخص ها و ارزهای دیجیتال که امروزه خیلی محبوب شده اند در این بروکر قدیمی فارکس قابل معامله هستند.
  4. بروکر آلپاری به اولین واریز سرمایه ی شما 30% پاداش میدهد. یعنی اگر 100$ به بالا واریز کنید ، 30% از خودش به سرمایه شما اضافه میکند.
  5. بروکر آلپاری حدود 22 سال سابقه داره و با دفاتر و نمایندگی هایی که در 8 کشور مختلف دارد ، حدودا 2 میلیون مشتری را جذب خودش کرده است.
  6. در ایران هم جزء قدیمی ترین بروکرهایی هست که در شرایط مختلف اقتصادی ، سیاسی و تحریم و … هنوز به خدماتش به معامله گران ایرانی ادامه داده است.
  7. نکته مثبت دیگر اینکه هیچ حداقلی برای سرمایه گذاری در این بروکر نیست. یعنی حتی با یک دلار می توانید در حساب نانو فارکس و باینری آپشن آلپاری معامله کنید

 

ثبت نام در آلپاری

برای ثبت نام در آلپاری از طریق لینک زیر اقدام کنید و طبق آموزش موجود در صفحه فرم ثبت نام را پر کنید

فرم ثبت نام آلپاری

 

ثبت نام در آلپاری

در این مرحله شهر و کشور محل زندگی خودتان را بنویسید:

ثبت نام در بروکر آلپاری

یکی از دو راه ایمیل یا پیامک را انتخاب کنید و دریافت کد را کلیک کنید تا یک شماره 4 رقمی به تلفن همراه شما sms یا ایمیل شود. آن را در باکس مربوطه وارد کنید.

تایید تلفن در آلپاری

در مرحله آخر از شما خواسته می شود که یک کلمه عبور امن برای فضای شخصی خودتان در سایت انتخاب کنید. فراموش نکنید که آن را در جایی یادداشت کنید.

 

آموزش کار با کابین شخصی بروکر آلپاری

بعد از ثبت نام، وارد فضای شخصی خودتان در سایت بروکر می شوید. ویدئوی زیر قسمت های مختلف آن را به شما معرفی می کند:

 

 

ساخت حساب آزمایشی و دانلود متاتریدر

هر معامله گر تازه کار یا حتی قدیمی برای آشنایی بروکر یا فارکس و همینطور امتحان روش معامله خود ، به یک حساب تمرینی (Demo) احتیاح دارد. که بتواند بدون ریسک از دست دادن سرمایه خود به صورت آزمایشی در فارکس یا بورس معامله کند و خود را بسنجد.

همینطور معامله گران به نرم افزار متاتریدر دسترسی به نمودار قیمت ها ، تحلیل و بررسی نوسانات گذشته و همچنین اجرای دستورات خرید و فروش احتیاج دارند.

ویدئوی زیر به آموزش ساخت حساب آزمایشی و دانلود نرم افزار متاتریدر 4 و 5 در بروکر فارکس آلپاری میپردازد:

 

 

آلپاری باینری آپشن یا Fix Contract

خب بازار باینری آپشن علاقه مندان زیادی در ایران پیدا کرده ولی متاسفانه مشکلی که برای این دسته از معامله گران وجود داره ، فقر بروکر معتبر در این بازار است. به نظر من تنها بروکر معتبری که خدمات باینری آپشن را ارائه می دهد Alpari هست. در کابین شخصی بروکر پلتفرم باینری آپشن Fix Contract نام دارد که در ویدئوی زیر با محیط و کارکرد آن آشنا میشوید:

 

 

آشنایی با حساب سرمایه گذاری پم در بروکر آلپاری

حساب پم PAMM ، نوع جدیدی از خدمات است بروکرهای فارکس به مشتریان خود می دهند. درواقع این نوع حساب برای کمک به معامله گران موفقیست که سرمایه کمی دارند و همینطور برای سرمایه گذارانیست که پول دارند ولی فرصت یا توانایی معامله موفق را در این بازار ندارند. به وسیله حساب پم PAMM ، بروکر این دو گروه را به هم متصل می کند ، که سرمایه گذاران بتوانند معامله گران سوده را پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنند. ویدئوی زیر حساب پم را در آلپاری کاملا توضیح می دهد:

 

 

فارکس

کمیسیون و هزینه معاملات در این کارگزاری خیلی به نوع حساب معاملاتی دارد که باز می کنید ، مثلا در حساب ECN.MT4 اسپرد جفت ارز EUR/USD فقط 0.9 پیپ می باشد. در حالی که در حساب NANO.MT4 اسپرد به 2 پیپ میرشد.

 

پشتیبانی و رفع مشکلات مشتریان

یکی از مهمترین مزیت های یک بروکر داشتن پشتیبانی مطلع و متعهد به زبان مشتریان است. پشتیبانی فارسی آلپاری از ساعت 9 صبح الی 19 به وقت ایران به مشتریانش خدمات میدهد. فقط کافیه در کابین شخصی ، گوشه چپ پایین ، دکمه نارنجی را بزنید و گزینه بالا چت آنلاین را انتخاب کنید.

یا به ربات تلگرام : https://t.me/alpari_official_bot پیغام دهید.

نمایش بیشتر
همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید

مهران افشار

بنده مهران افشار هستم در این وب سایت سعی خواهیم کرد نحوه ترید کردن و کسب درآمد را در بازار بورس بین الملل ( فارکس ، باینری آپشن) ارزهای دیجیتال و همچنین نحوه خرید و فروش در بازار بورس داخلی را به صورت رایگان و کامل آموزش دهیم.

‫2 نظرها

  1. سلام
    این‌مطلب رو صرفا جهت اطلاع دوستان عرض میکنم ، اول از آقای افشار ممنونم
    دوم اینکه دوستان در مورد پاکت آپشن با دقت عمل کنید ، من یکسال تو پاکت اکانت داشتم و و خیلی معمولی و با مبالغ پایین کار میکردم و بالطبع برداشت های من کم بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. تو ۳ ماهه اخیر که وقت بیشتری گذاشتم و حسابم رشد کرد ، درخواست برداشت رو خیلی معطل میکرد یا گاهی به دلایل واهی رد میکرد ، تا اینکه ۲ روز پیش بدون هیچ دلیل حساب منو با ۴۵۰۰ دلار مسدود کرد. چندتا ایمیل براشون زدم ولی هیج تاثیری نداشت و رسما اعلام کردن که حساب رو مسدود کردیم.
    این مطلب رو گفتم که تو این شرایط حواس هممون بیشتر جمع باشه

    1. درود خدمت شما
      ممنون که تجربه خودتون را با ما به اشتراک گذاشتید
      از ابتدا در کانال هم اعلام کرده بودیم که این بروکر مناسب برای ترید و سرمایه گذاری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

عضویت در کانال تلگرام

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE
به کمک نیاز دارید؟با ما تماس بگیرید