آموزش های کاربردی
موضوعات داغ

معرفی صرافی برای خرید ارزهای دیجیتال و …

نوبیتکس

 

نوبیتکس یک بستر امن و کاملاً بومی است که در آن می‌توانید بدون نگرانی از تحریم ها به خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. مهمترین ویژگی نوبیتکس، قابلیت سفارش گذاری با قیمت مدنظر در یک بازار رقابتی می باشد. به همین دلیل بهترین قیمت خرید و فروش رمزارزها را در نوبیتکس خواهید یافت. همچنین بازار نوبیتکس به صورت 24 ساعته فعال بوده و امکان معامله در آن همیشه وجود دارد. نوبیتکس با تأییدیه معاونت فناوری ریاست جمهوری، اولین بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در ایران است.

 

امنیت در معاملات آنلاین

ما در نوبیتکس از آخرین استانداردهای امنیتی وب استفاده کرده‌ایم و با انجام آزمون‌های دوره‌ای نفوذ، از امنیت پلتفرم اطمینان حاصل می‌کنیم. ذخیره سازی سرد رمزارزها، امنیت کیف پول کاربران را دوچندان می‌کند.

کیف پول رمزارزهای دیجیتال

کیف پول رمزارزهای دیجیتال

در نوبیتکس کیف پول اختصاصی و امن خواهید داشت که می‌توانید بدون نگرانی، دارایی‌های رمزاریتان را در آن نگه‌داری نمایید. کلید خصوصی شما به صورت آفلاین نگه‌داری می‌شود و در برابر هک ایمن خواهد بود.

بازار زنده ۲۴ ساعته و قیمت لحظه‌ای

بازار زنده ۲۴ ساعته و قیمت لحظه‌ای

نوبیتکس یک بازار 24 ساعته و تمام خودکار است. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز معامله نمایید و همگام با بازارهای جهانی، کسب درآمد کنید. ‫مطمئن‬ باشید پشتیبانی نوبیتکس همیشه در کنارتان خواهد بود.

پوشش متنوع جفت رمزارزها

پوشش متنوع جفت رمزارزها

در نوبیتکس علاوه بر امکان مبادله رمزارزها با ریال، امکان مبادله با تتر با کمترین کارمزد هم وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید بدون نیاز به انتقال دارایی‌های خود به بازارهای خارجی، از ریزنوسان‌های بازار هم کسب درآمد کنید.

جهت ثبت نام در سایت روی عکس زیر کلیک کنید…

 

 

صرافی پی 98

 

پی98 با بهرگیری از آخرین فناوری های روز دنیا و ایجاد دسترسی های مالی و تجاری در حوزه بین اللملی و تلفیق این دور راهکاری ساده ، سریع و ایمن را برای ارائه خدمات رسانی در حوزه پرداخت های بین اللملی را برای کاربران ایرانی فراهم ساخته است.

 


ابزارهای قدرتمند

تیم فنی پی 98 با فعالسازی سرویس های پرداخت آنلاین خودکار در قالب API های خودکار ، سرویس های تحت وب ، اپلیکشن های موبایل و بهره گیری از مدرن ترین متود های فناوری امکان خدمات رسانی به کاربران ،را به ساده ترین و ایمن ترین شکل ممکن و در تمامی ساعات شبانه روز فراهم ساخته است.

 

پشتیبانی سریع و به موقع

واحد پشتیبانی پی 98 متشکل از کادری مجرب همواره آماده پاسخگویی به سوالات کاربران پیش از خرید در ساعات پشتیبانی و در حال رسیدگی به سفارشات ثبت شده در تمامی ساعات شبانه روز می باشد . تا بهترین سرعت و کیفیت خدمات رسانی را برای شما عزیزان به ارمغان آورند

 

گستردگی خدمات

پشتیبانی از تمامی سیستم های پرداخت آنلاین ، فراهم سازی بستر افتتاح و شارژ حساب های آنلاین در کلیه سرویس دهنده های به نام جهانی ، تهیه کلیه اکانت های ویژه توسعه دهندگان ، ثبت نام و فعالسازی درخواست های دانشجویان در واحدهای آموزشی و تحصیلی ، تهیه بلیط و وچر مراکز تفریحی و سیاحتی ویژه گردشگران گواه بر میزان گستردگی خدمات این سامانه می باشد.

جهت ثبت نام در این صرافی رو عکس زیر کلیک کنید …

 


 

صرافی جهانی کوینکس 

 

صرافی کوینکس از جمله صرافی های آنلاین در سطح جهانی است که به خاطر مزایای زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. در زیر به بررسی تعدادی از این مزایا می پردازیم.

کوینکس دارای 4 سال سابقه فعالیت در حوزه صرافی است و نیز از پرسنل و افراد بسیار خبره در زمینه ارزهای رمزنگاری در کار خود استفاده کرده تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه دهد.

این صرافی به خاطر پشتیبانی کردن از زبان فارسی در بین ایرانیان بسیار محبوب شده و با اینکه یک صرافی بین المللی است اما خدمات خود را به ایرانیان هم ارایه کرده و شما می توانید با هویت ایرانی در این صرافی احراز هویت کنید و به معامله بپردازید. حتی نیازی به فیلترشکن هم نداشته و شما با آِی پی ایرانی هم به آن می توانید متصل شده و ارزهای مختلف را خرید و فروش کنید.

از دیگر مزایای این صرافی داشتن مارکت های متفاوت می باشد که هم از معاملات اسپات، هم معاملات مارجین و هم معاملات فیوچرز(پروپچوال یا پروپشوال) پشتیبانی می کند. بدین ترتیب هم افراد تازه کار و هم معامله گران حرفه ای به خاطر تنوع خدماتی که این صرافی دارد از کار کردن با آن لذت می برند.

از دیگر مزایای کوینکس داشتن یک صرافی غیرمتمرکز دیگر در کنار صرافی متمرکز خود است. این صرافی غیرمتمرکز وان سوآپ One Swap نام دارد که اولین پروژه دیفای در زنجیره هوشمند coineEx (CSC) است و به طور رسمی در 13 جولای 2021 منتشر شد. وان سوآپ که در رقابت مبادلات غیرمتمرکز (DEX) در سال 2020 ظاهر شد، مشکل کارمزدهای بالا را حل کرده است، علاوه بر این، این اولین صرافی غیر متمرکز است که ممیزی سه موسسه را به طور همزمان پشت سر گذاشته و سفارشات زنجیره ای در مورد اتریوم را راه اندازی کرده است. در مورد وان سوآپ باید بگوییم که یک پروتکل معاملات کاملاً غیر متمرکز بر اساس قراردادهای هوشمند است. با استفاده از کیف پول داخلی آن، تعامل کاربر را بهبود می بخشد که از قراردادهای بازار خودکار (AMM) و بوک اردر پشتیبانی می کند و یک محیط تجاری یک مرحله ای را فراهم می کند. در مقایسه با سایر پروتکل های معاملات غیر متمرکز، One Swap یک مدل اردر بوک orderbook زنجیره ای مبتنی بر AMM را معرفی می کند. کاربران می توانند با قرار دادن یک سفارش محدود در اردر بوک ، با قیمت مورد انتظار معامله کنند. بسته به قیمت مورد نظر خود، می توانید سفارشات خرید و فروش را مارکت یا لیمیت کنید و آنها را به صورت خودکار اجرا کنید. این مدل ایمن و شفاف به سرمایه گذاران در اجرای استراتژی سرمایه گذاری کمک شایانی می کند.

ثبت نام در سایت کوینکس

 

 

ادغام AMM و دفترچه سفارش نه تنها سفارشات محدود کاربرپسند را فراهم می کند، بلکه نقدشوندگی دارایی های دیجیتالی را نیز بهبود می بخشد.

One Swap یک پلت فرم خدمات تجاری یک مرحله ای برای زنجیره های جهانی است که در ETH ، TRX و BNB مستقر هستند. و اکنون ما با CSC دست به دست هم داده ایم و همکاری برد-برد ما با CSC کاتالیزوری برای نوآوری خواهد بود.

از دیگر مزایای آن رابط کاربری راحت و ساده سازی عملیات و کاهش کارمزدها است که مطابق فلسفه عملکرد CSC است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم غیرمتمرکز کارآمد و ایمن در زنجیره کار می کند. این هزینه های توسعه پروژه را از طریق سازگاری با زنجیره های عمومی کاهش می دهد، از طریق برنامه های پشتیبانی همه توسعه دهندگان را تشویق می کند و یک محیط زنجیره ای کارآمد و اقتصادی را برای کاربران فراهم می کند.

وان سوآپ یک پروژه نمونه در مرحله شروع اکوسیستم CSC است که توسعه دهندگان و کاربران برجسته تری را به خود جذب خواهد کرد.  cscمنابع حمایتی زیادی تهیه کرده است. به عنوان مثال، برنامه حمایتی 10 میلیون دلاری حدود 100000 دلار برای توسعه دهندگان و پروژه های امیدوار کننده به عنوان مشوق ایجاد می کند و اکوسیستم CoinEx همچنین پشتیبانی کامل از جمله بودجه تحقیق و توسعه، تبادل فناوری، کانال های فهرست بندی سریع و تبلیغات رسانه ای در داخل اکوسیستم را ارائه می دهد. همه این تلاش ها یک اکوسیستم برد-برد ایجاد می کند. CSC  برای همه توسعه دهندگان و مبتدیان باز است و می کوشد پروژه هایی را متنوع سازد که سازگاری را برای محیط توسعه کامل برای همه پروژه ها ایجاد کند و نشاط بیشتری را برای اکوسیستم به ارمغان آورد.

از دیگر مزایای این پلتفرم معاملاتی داشتن بیش از 626 جفت ارز مختلف در قسمت اسپات است که شما اکثر ارزهایی که مدنظر دارید را در این صرافی به راحتی پیدا می کنید و می توانید با آنها معامله کنید.

اگر بخواهیم قضاوت درستی داشته باشیم در کنار همه خوبی هایی که کوینکس دارد یک عیبی هم دارد و آن این است که از بانک های ایرانی پشتیبانی نمی کند و شما برای کار کردن در این صرافی حتما باید یکی از 5 ارز بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، تتر و usdc را به آن واریز کنید و با آنها به خرید و فروش بپردازید که البته این عیب آن به دلیل این است که این صرافی بین المللی است و همین که یک صرافی بین المللی به ایرانیان خدمت می دهد بسیار ایده آل است و این عیب در کنار مزایای فراوانی که دارد به چشم نمی آید. چرا که شما در هر صرافی بین المللی هم که بخواهید کار کنید باید به همین صورت عمل کنید و ارزی مثلا تتر به آنها بفرستید تا با تتر به معامله بپردازید.

پس همان طور که مطالعه کردید صرافی کوینکس مزایای زیادی دارد که شما بتوانید از انواع خدمات آن نهایت استفاده را ببرید.

 

ثبت نام در سایت کوینکس

نمایش بیشتر
همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید

مهران افشار

بنده مهران افشار هستم در این وب سایت سعی خواهیم کرد نحوه ترید کردن و کسب درآمد را در بازار بورس بین الملل ( فارکس ، باینری آپشن) ارزهای دیجیتال و همچنین نحوه خرید و فروش در بازار بورس داخلی را به صورت رایگان و کامل آموزش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

عضویت در کانال تلگرام

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE
به کمک نیاز دارید؟با ما تماس بگیرید