معرفی بروکرهای فارکس
موضوعات داغ

معرفی برورکر آمارکتس

معرفی و بررسی تخصصی بروکر آمارکتس

AMarkets

بسیاری از تریدرهای ایرانی تصور می‌کنند بروکرهای خوب و بااعتبار بالا به ایرانیان خدمات نمی‌دهند. این تصور همیشه درست نیست. درست است که بروکرهای خوبی مثل فارکس‌تایم و هات‌فارکس از ایران رفتند. اما بروکرهای قابل قبولی از بروکرهای خوب و معتبر و باسابقه‌ای برای ایرانیان وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

‎‎‎بروکر AMarkets از سال ۲۰۰۷ مشغول به فعالیت است و دفتر آن در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر نمایندگی دارد.

در سال‌های گذشته این بروکر خدمات خوبی ارائه داده و پشتیبان فارسی بسیار خوب و قابل قبولی دارد و همین باعث شده که در کنار لایت فارکس و آلپاری به یکی از بروکرهای محبوب در میان ایرانیان بدل شود.

 

 

ثبت نام در آمارکتس

 

اعتبار و رگوله بروکر آمارکتس

 

آمارکتس ۱۳ سال سابقه دارد و در این مدت نشان داده که برای اعتبار خود اهمیت قائل است. در طی این سال‌ها که ایرانیان بسیاری با این بروکر به دنیای فارکس گام گذاشته‌اند شکایتی در پرداختی‌های این بروکر گزارش نشده است. لذا می‌توان گفت اگر آمارکتس در آینده هم به همین خوبی عمل کند جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید به راحتی به این بروکر اعتماد کنید.

در رابطه با رگولاتوری آمارکتس باید بدانید که این بروکر در FSA سنت وینسنت به شماره 22567 IBC 2015 ثبت شده است.

همچنین تحت رگولاتوری Financial Commission که یک نهاد رگولاتوری مستقل است نیز قرار دارد. همچنین حساب‌هایش نیز توسط کمیسیون مالی تا سقف ۲۰ هزار یورو هر شکایت تحت بیمه قرار گرفته است.

اما خوب رگولاتوری آمارکتس رگولاتوری درجه یک جهانی نیست. هرچند باید توجه کنید که رگولاتوری‌های درجه اول دنیا شرایط سفت و سختی برای بروکرها ایجاد می‌کنند. برای مثال بسیاری از رگولاتوری‌های معتبر لوریج بالای ۳۰ را برای بروکرها ممنوع می‌کنند. همچنین بروکرها اگر تحت نظارت آن رگولاتوری‌ها باشند عملا نمی‌توانند به ایرانیان خدمات دهند.

در مجموع با وجود FSA و سابقه و اعتبار خوب آمارکتس ما این بروکر را در لیست بروکرهای منتخب، معتبر و قابل اعتماد دسته‌بندی می‌کنیم.

 

سایت و پشتیبان فارسی آمارکتس

بروکرهای کمی هستند که خدمات آن‌ها برای فارسی‌زبانان قوی باشد. بی‌شک آمارکتس یکی از بهترین بروکرها در زمینه‌ی خدمات برای فارسی‌زبان‌هاست. هم سایت فارسی قابل قبولی ارائه داده است و هم پشتیبان فارسی‌زبان آن به صورت مسئولانه و سریع در دسترس است.

چت آنلاین سایت، تلگرام و واتساپ بهترین گزینه‌ها برای مطرح کردن سوالات و مشکلات شما هستند که می‌توانید پاسخ مناسب را دریافت کنید.

برای ارتباط با پشتیبان می‌توانید از راه‌های زیر استفاده نمایید.

  • واتساپ: +447723477989
  • تلگرام: @AMarkets_Supportbot
  • ایمیل: support@amarkets.com

 

ثبت نام در آمارکتس

ارائه‌ی حساب اسلامی آمارکتس

کمتر بروکری حساب بدون سوآپ آن‌هم بدون محدویت زمانی و کمیسیون اضافه ارائه می‌کند.

مخصوصا که این امکان روی حساب ECN باشد.

در بروکر آمارکتس می‌توانید برای تمام حساب‌های خوب درخواست تغییر به حساب اسلامی بدهید تا دیگر روی جفت‌ارزها و فلزات سوآپ به شما تعلق نگیرد. توجه کنید که کریپتو و استاک و شاخص‌ها کماکان دارای سوآپ خواهند بود.

بونوس‌های تشویقی

واریز بدون کمیسیون در AMarkets

همین حالا ثبت نام کنید

آمارکتس هم مانند برخی بروکرها هرمیزان مبلغی که بابت کمیسیون واریز پرداخت کرده باشید را به شما باز‌ می‌گرداند. برای مثل در سرویس محبوب وبمانی شما به ازای هر هزار دلار ۸ دلار کمیسیون به وبمانی پرداخت می‌کنید. آمارکتس بعد از دپازیت این ۸ دلار را به شما بازخواهد گرداند .

بونوس قابل معامله تا ۲۵ درصد مبلغ واریزی

یکی از بونوس‌های خوب آمارکتس ولکام بونوس آن است که جدیدا افزایش یافته است. در آمارکتس می‌توانید تا ۲۵ درصد مبلغ دپازیت خود را به عنوان بونوس دریافت کنید. این بونوس قابل ضرر است و با تکمیل شرایط قابل برداشت نیز هست. این بونوس تنها در حساب‌های فیکس و استاندارد و در متاتریدر ۴ قابل دریافت خواهد بود.

برنامه‌ وفاداری با کش‌بک

در آمارکتس می‌توانید بعد از هر معامله مبلغی به عنوان کش‌بک از بروکر به عنوان بونوس قابل معامله دریافت کنید. این کش‌بک ۵ سطح دارد که در سطح پنجم به ازای هر لات معامله ۱۴ دلار دریافت خواهید کرد.

عدم نیاز به ارسال مدرک برای تایید آدرس

برای مقابله با پولشویی تقریبا در تمام بروکرها شما باید مدارک لازم برای احراز هویت و تأیید آدرس پستی خود را ارسال کنید. برای احراز هویت می‌توانید به راحتی از تصویر کارت ملی یا شناسنامه یا گذرنامه یا .. استفاده کنید. برای تأیید آدرس افراد معمولا از قبض‌های خدماتی مثل قبض آب یا برق یا … استفاده میکنند. روند تأیید آدرس گاهی سخت، خسته‌کننده و دست‌وپاگیر است. مخصوصا که مدت‌هاست در ایران قبض فیزیکی صادر نمی‌شود. یکی از مزایای آمارکتس این است که از شما فقط مدارک احراز هویت را طلب می‌کند و دیگر لازم نیست آدرس‌تان را هم تأیید کنید.

ارائه تحلیل‌های روزانه تکنیکال و فاندامنتال

یکی از مزایای بروکر آمارکتس، ارائه تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال بازار فارکس به‌صورت روزانه است.

تحلیل ها به صورت روزانه در تمامی شبکه های اجتماعی و وب سایت بروکر آمارکتس در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

می‌توانید از خدمات آمارکتس در زمینه‌های زیر بهره ببرید.

  • تحلیل‌ تکنیکال
  • تحلیل‌ فاندامنتال
  • مقالات آموزشی
  • وبینارهای آموزشی
  • ویدئوهای آموزشی و راهنما در ارتباط با بازار فارکس

ثبت نام در آمارکتس

نمایش بیشتر
همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید همین الان برای شروع کسب درآمد ثبت نام کنید

مهران افشار

بنده مهران افشار هستم در این وب سایت سعی خواهیم کرد نحوه ترید کردن و کسب درآمد را در بازار بورس بین الملل ( فارکس ، باینری آپشن) ارزهای دیجیتال و همچنین نحوه خرید و فروش در بازار بورس داخلی را به صورت رایگان و کامل آموزش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

عضویت در کانال تلگرام

You can now follow us on telegram channel.

JOIN CHANNEL
CLOSE
به کمک نیاز دارید؟با ما تماس بگیرید